perjantai 17. huhtikuuta 2020

Kirjojen kertomaa elämääni!

Sheferijm-blogissa näin tämän haasteen, ja innostuin heti. Olen saattanut joskus tehdä aiemminkin, sillä haaste on kiertänyt blogeissa jo muutama vuosi sitten. Mutta koska kirjoja ja postauksia tulee jatkuvasti lisää, ja elämäntilanteet muuttuvat, voi lista olla hyvinkin eri näköinen eri vuosina

Haasteet ovat aina kivoja, vaikka joskus meinaan tuskastua valinnan vaikeuteen. Olen yrittänyt tehdä vastaavaa haastetta oman hyllyn kirjoista, mutta jätin kesken kun en löytänyt joka kohtaan mieluisaa vastausta. Nyt etsitään blogipostauksista vastauksia omaa elämää koskeviin kysymyksiin.

1. Lapsena olin... The Child
2. Nyt olen... Levoton mieli
3. Haluaisin olla... Leijona
4. Ominaisuuteni, josta en luovu... Seikkailujuoksija
5. Taito, jota haluaisin kehittää... Vaeltaja
6. Kotini... On ilo juoda teetä kanssasi
7. Elämäni... Seikkailujen linna
8. Ohje, jota pyrin noudattamaan elämässäni... Tarpeeksi reilua
9. Asia, jota ilman en voi elää... Kakkua, kiitos!
10. Asia, jota en haluaisi kokea... Tyhjyyden ympärillä
11. Työni... Viikko on pitkä aika
12. Työpöydälläni... Etäisten esikaupunkien asioita
13. Yöpöydälläni... Henkien labyrintti
14. Antavat voimaa... Kaukaiset hetket
15. Vievät voimia... Hiilenmustat aamut
16. Haaveilen... Karkumatka
17. Viestini ystävälle... Olen ystäväsi aina
18. Minua mietityttää usein... Huonosti nähty huonosti sanottu
19. Minua pelottaa joskus... Kaikki pysyväinen haihtuu pois
20. Tulevaisuudensuunnitelmani...Onnellinen pieni saari

Haastan jokaisen joka lukee tämän, ihan siksi koska muiden vastauksia on vaan niin kiva lukea :)

8 kommenttia:

  1. Kivoja vastauksia, tosin minulle tuttuja kirjoja oli vain tuo Seikkailujen linna. Vaeltaja kuulosti hieman tutulta, mutta ei sitten ollutkaan sama kirja, kuin mikä löytyy omasta hyllystäni, eli koiratarina Yksinäinen vaeltaja, tällä hetkellä tuo kirja kuvastaisi hyvin omaa olotilaani tällä hetkellä. Kiitos, kun olet vieraillut blogissani. Hyvää oloa ja kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! Levoton mieli on nyt, mutta kyllä se siitä rauhoittuu kun joskus taas päästään normaaliin arkeen. Onneksi nyt on valoisa suunta eikä lokakuu!

      Poista
  2. Onpa hauska juttu! Kaikki kirjat ovat minulle tuntemattomia, mutta varmasti mukava ajatella itseään kirjojen nimien kautta. Ehkäpä minäkin tartun haasteeseen. Hyvää viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohdin linkittää postaukset! Ajatus tietysti oli laittaa linkit, jotta heti pääsee katsomaan millaisesta kirjasta on kyse. No, teen sen nyt seuraavaksi :)

      Tätä on nyt näkynyt Facebookissakin, tosin vähemmällä kirjamäärällä, ja nimenomaan oman hyllyn kirjoilla. Olen kuitenkin aina kiinnostunut ihmisten kirjahyllyistä, joten kiva on ollut lukea vastauksia :)

      Poista
  3. Hyviä vastauksia! Tällaiset haasteet ovat kivoja. Itsekin tein tämän joskus talvella. Tuo Kaikki pysyväinen haihtuu pois on kiinnostava. Minulla on se omassa hyllyssä, saisinpa vain luettua sen joskus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa lukea, se on tosi vaikuttava kirja! Mutta tiedän tunteen kun kirjat kasaantuu eikä vaan ehdi tai muuten saa tartuttua joihinkin vaikka haluaisikin.

      Poista
  4. Minäkin tein tämän haasteen ja hauskahan se oli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alkoi kyllä tehdä mieli mennä tutkimaan taas oman hyllyn kirjoja, saisiko sittenkin täytettyä kohdat niillä :D Toisaalta tämä on kiva tehdä tauon jälkeen uudelleen, voi katsoa että onko ajatukset muuttuneet.

      Poista